maanantai 2. syyskuuta 2013

R.I.P Oulupoika, 11.8.2013

Sinne menit sinäkin, niin kovin monen muun ohelle.  
 
13. elokuuta, kello 18:38
 
T · 18:38
heippa
 
Minä · 18:39
moip!
 
T · 18:39
mulla on huonoja uutisia tällä kertaa
"Oulupoika" on kuollut
ei oikeen tiedetä mitä on tapahtunut mutta sillä on mennyt aika lujaa viime aikoina

Minä · 18:40
MITÄ
 
En tiedä vieläkään tarkalleen, mitä hänelle tapahtui. Spekulaatiota spekulaation perään. 
Kyyneleitä kyyneleiden perään. 
En oikein vieläkään ole ihan käsittänyt, että häntä ei enää ole. Ei muiden kavereiden tai tuttujen kuolema ole koskaan tältä tuntunut. Tämä koskettaa niin syvältä. Välillä luulen olevani asian kanssa sujut, niin luulin silloinkin kun kuulin siitä, kai se oli jotakin shokinalaista toimintaa. 

Ulkomailla itkin.

Nyt vasta tajuan, miten monesti kyseinen ihminen on mielessäni vilahtanut. Lähes joka päivä kohtaan asioita, sanoja, ihmisiä, eleitä, tapahtumia jotka muistuttavat hänestä. 

En halua ajatella hänen rauhallisia, kuolleita, kasvojaan. Niitä kasvoja, joita silloin joskus hyväilin. Niitä kasvoja, jotka mun piti nähdä. Viimeksi alle kuukausi hänen kuolemastaan olimme yhteyksissä. Hänen piti tulla Helsinkiin, sovittiin että nähdään, kyllä meidän sohvalle mahtuu.

Hautajaisiin minua ei kutsuttu. 

Minua harmittaa niin paljon, tätäkin itkin, ettei hän koskaan saanut tietää miten tärkeä oli minulle, ainakin minulle, oikeasti. Tai etten koskaan sanonut sitä, ehkä hän oli huomannut, mutta en minä sanonut sitä tarpeeksi, tai tarpeeksi usein, tai tarpeeksi siten että todella tarkoitan sitä. 

Yritin tänään etsiä koneelta ainoaa kuvaani hänestä. Olen tainnut poistaa sen joskus. Kaduttaa.  Antaisin mitä vain, tai ainakin aika paljon, jos saisin edes kuvasta nähdä hänen silmänsä vielä kerran.

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hei en tiedä saatko näistä viesteistä mitään ilmoituksia itsellesi meiliin tai vastaavaan, ja tää on tosi outoa muutenkin, mutta miten sulla nykyään menee? :D Löysin sun blogisi joskus 5-6 vuotta sitten kun pyörittelin itsekin kaikenlaisia syömisongelmia ja luin sittemmin sun trippihippivaiheetkin ja muut. Hassua kun olit silloin teinityttö ja jotenkin niin paljon nuorempi, nyt kun ollaan molemmat samalla vuosikymmenellä se ikäero ei tunnu niin suurelta. Mutta niin, miten menee, kirjoitatko sä missään uutta blogia? t. Täysin tuntematon tyyppi joka on lukenut sun blogia vuosien ajan. En ole silti kauhean creepy tyyppi :)

    VastaaPoista