maanantai 7. kesäkuuta 2010

Päihtymystila

Päihdyn tällä hetkellä ja mua naurattaa kaikki ja tuntuu että elämä on saamassa uutta suuntaa ja voi ettäkesä tuntuu kivalta vaikka on vähän flunssassa!

Jaa millä mää päihdyn?
Battery strippedillä.
Se on oikeasti kovempaa kamaa kuin kukaan myöntää, ainaki minulle toimii joka kerta, aina kun mennään ulos ja muut ottavat viinaa ja gambinaa ja oluita ja siidereitä niin minä ostan kaupasta pari batterya ja se riittää.

Niinkuin nytkin, tätä voisi verrata kalsarikänneihin, ihan mielettömästi energiaa ja uusia ideoita, hyvä olo ja dataamista itsekseen.
Mmh! <3

3 kommenttia:

  1. Lukaisin kaikki tekstisi tuolta blogiarkistosta, nukuin välissä pari tuntia mutta jatkoin heti lukemista, koska.. hmm, lukiessani tuli vain niin hyvä mieli ja kirjoitustapasi on mukavanvärikkäänhurmaava. Olet varmasti ihana ihminen!
    Uusi lukija siis :)

    VastaaPoista
  2. minä luulen että näin siut leppävaarassa en ole aivan varma!

    VastaaPoista
  3. ina, oi varmasti näitkin! vähän aikaa sitten olin siellä jonkinverran

    VastaaPoista