tiistai 6. lokakuuta 2009

Tuunasin itselleni paidan jostain Kierrätyskeskuksen ilmaisosastolta ottamastani mekosta, tästä tuli tosi kiva.

Tänään töihin kutsuu 4H ja huomenna menen koulutukseen, minä sain vihdoin töitä.
Miun tekis mieli muuttaa pois.

Viikonloppu kummittelee vieläkin mielessä. Kuuntelen musiikkia ja itken. Katson M:n kuvia ja itken. Katson H:n lähettämiä kuvia ja itken ja nauran. En tiedä miten reagoida. En tiedä mitä tehdä. Ihmiset, te olette elossa, miksette te näe sitä, miksi minä näin sen viikonloppuna niin hyvin!

Tuntuu kauniilta. Kauhean hyvältä.

3 kommenttia:

  1. Tuntuu hyvältä lukea sun tekstejä, tuntuu ihanalta, tuntuu jotenkin niin lohduttavalta. Ehkä elämä voi muuttua paremmaksi, ehkä arki voi sittenkin mennä uusiksi! ♥

    VastaaPoista
  2. Mmm-m, olen juuri nyt niin väsynyt että saan niinkin typeriä ideoita kuin heittää puhelinnumeroni ja käskeä soittamaan seuraavan kerran kun olette menossa hippiretkuilemaan, hyppäisin junaan enkä keksi yhtäkään syytä miksen voisi niin tehdä, koska kertomasi perusteella olet löytänyt jotain sellaista mihin minä olen aina tiennyt kuuluvani mutta minne en ole ikinä löytänyt. Harmi, että todellisuus ei taida olla ihan niin yksinkertainen, en voi tunkeilla muiden elämiin enkä toteuttaa kaikkia hulluja ideoitani.
    Pyydän anteeksi kummallista kommenttia, älä toki ota liian vakavasti jos ensireaktiosi oli "herranjumala ei kai tuo tuntematon tyttö nyt oikeasti halua tunkea mukaan". Ei hätää, en ole niin epäkorrekti! (vaikka tässä mielentilassa voin myöntääkin että mieli tekisi.)

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista