perjantai 26. maaliskuuta 2010

Käperrys

12:49pm
Sitten me näemme.
12:50pm 
mutta miksi
12:50pm
Koska mä haluan nähdä ja sulle ois luultavasti hyväks olla välillä jonkun seurassakin
12:51pm
miksi sä haluat nähdä
miksi ajattelet että se ois mulle hyväksi
mitä sä hyödyt siitä
hyötyykö kukaan
haluutko oikeesti nähdä mut vain siksi että oon vaikee ja kryptinen aika usein
12:54p
Mä pidän susta ja haluaisin oppia tuntemaan sua
Sä et ole niin kryptinen kuin mitä kuvittelet
Hankala kylläkin, mutta olen tekemisissä paljon hankalampienkin tapausten kanssa
12:55pm
mut miksi
12:56pm
Tartteeko sille että pitää jostain määritellä joku hemmetin syy. Musta sä vaan olet kiva ja mielenkiintoinen. Se riittää mulle
12:56pm
sä ahdistat mua tällä hetkellä jollain tosi kummallisella tavalla. mä en halua välttämättä ottaa selvää siitä tavasta. siitä tulee mieleen jotain tosi vanhaa.
12:56pm
Mitä tosi vanhaa?
12:56pm
mä en tiedä
12:57pm
Huokaus
Eli sä haluat että mä en tule?
1:03pm
Kannattaa vastata :P

Kuluu tunti.
PLING PLONG
En jaksa reagoida. Koira haukkuu. Silmät tuijottavat lakonisesti tietokoneen näyttöä. Alkaa ahdistaa, tajuan, se on miun oven takana.
Tuolla.
Minä makaan sängyllä. Se on parin metrin päässä. Alkaa kuristaa, sydän hakkaa, vedän peiton pään ylle, mene pois mene pois mene pois, ihan niin kuin lapsena, silloin kun oma peitto oli vahvin mörkösuoja. Ja silloinkin ne möröt olivat lähinnä oman pään sisässä, niin nytkin, kaikki kärjistyy teräväksi kuin veitsi tai neula, omassa mielessäni ja peiton pimeydessä, puristan silmiäni yhä tiukemmin kiinni.
PLING PLONG
Käperryn tiukemmaksi mytyksi. Mieli maalaa huonetta, näen jo mielessäni hänen kasvonsa ikkunassa, ei, kohta se varmaan avaa oven ja tulee sisään väkisin.
Puhelin alkaa soida.
Tahdon paeta pois kauas, omaan vaatekaappiin ja keinua siellä edestakaisin, pimeässä, annan puhelimen soida itsekseen, pakokauhu. 
Sitten se loppuu.
Piilottelen peiton alla siihen asti että vaivun horrokseen.

PLING PLONG
Hetken harkitsen meneväni ovelle, näen jo itseni avaamassa sen, raavin sen miehen naaman verille ja revin siltä partakarvat irti yksi kerrallaan, jätän sen verta vuotavana portaille ja astun sen kärsivien jäsenten yli, pyyhin jalkani sen paitaan ja sylkäisen sen otsalle. 
Sen sijaan piiloudun peiton alle ja haluaisin itkeä itseni pois, niin kuin silloin joskus.
Taas pelkään peiton alla sen aikaa, että se on varmasti poissa. 
Kurkistan varovaisesti kohti ikkunaa. 
Ei sen kasvoja. 
Ei kenenkään muunkaan.

Se jätti portaalle Pepsi Max-pullon, jonka äiti huomasi tullessaan kotiin. 
Ja minähän en ole sellainen tyttö jolle tuodaan pepsi maxeja portaille. Minä kun en ole sille enää minkäänlainen tyttö. Minä kun en halua. Ja kun minä en halua niin silloin ovelle ei tulla.

Pepsi max on nyt jäässä portaalla. Haluan että joku polttaa sen.
:P

1 kommentti:

  1. juu, mulle käy tuossa ihmisbongailussa ihan sama juttu! mutta se on silti kivaa, koska moni ihminen on ihana.

    ja HOASin suhteen mulla kävi hyvä tuuri kun sain aika saman henkistä porukkaa tänne, tosin aito kommuuni on aito kommuuni. eihän sellaista voita mikään. mutta ainakin oon saanu näistä asunnoista tosi hyväksyvän kuvan, ihan sellasen lämpimän kotihengen!

    lisäksi pitäisi ehkä hoidella flunssaa että pääsee kouluun hakemaan sen tekstin (:

    VastaaPoista