keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Miksi tämä on niin helppoa?

Niin, kerrotteko.
Johtuuko se kahvista, jota juon - kahvista, johon heitän mukaan vain makeutusainetta. Lipitän sitä pitkin päivää, tuleehan siitä jotain kaloreita mutta tuskin mitään kuitenkaan
Päivässä syön vain yhden lämpimän ruuan, siinä se.
Ja tätä on jatkunut jo ihan tarpeeksi pitkään.
En tajua miten tästä on tullut näin helppoa. Ei tee enää mieli edes mitään. En tajua miten joskus olen voinut syödä joku 500 kcal.. tai siis miten oon voinut syödä enemmän kuin kerran päivässä. Tai jotain leipää tai jätskiä. nyt se ajatus tuntuu niin kaukaiselta ja utopistiselta.

Ruokasaldo tänään:
pastaa sienikastikkeessa, about 100 grammaa - 90 kcal.
kahvia.
ja siinä se.

edit
aha. kävin vaa'alla, paino pysynyt ehkä samoissa, tai sitten laskenut hieman, kun ottaa huomioon et oon juonut tänään joku litran nestettä.
Nii.
Mutta menin sitten ahmimaan. Jätskiä ja vähän kaakaoo.
Menin suihkuun, suu täyteen vettä ja yrjölle.
Taisin saada ainakin kaiken kaakaon pois, ja varmaan kaiken jätskinkin. Go me!
Oon nyt sitten kai bulimareksikko, mutta mitä väliä.

1 kommentti:

  1. Moi!

    oon vähän aikaa nyt jo lukenut tätä sun blogia, ja tykkään tosi paljon. Hetken aikaa nyt oon omaa blogia pidellyt, käy katsomassa:
    http://cupcakes-roosa.blogspot.com/

    Onko ok, jos pidän linkkiä tänne tossa sivussa? (:

    VastaaPoista