lauantai 28. helmikuuta 2009

Aamukuulumiset

Hyi, älkää koskaan tehkö samaa virhettä kuin minä, ja syökö porkkanaa ja jogurttirusinoita ja sitten oksentako. Oli ihan _kamalan_ makuista, en tiedä mitään mikä maistuis tolta. Siis oli niin ahdistava maku, sellainen vähän kellarimainen ja mädän perunan makuinen hyihyihyihyihyi! Ja ne rusinat tuli semmoisina paakkuina semmosena paksun syljen näkösenä ja se porkkana taas iloisen oranssina ja tosi kovana kökkäremerenä.
EI_ENÄÄ_IKINÄ.
Toi oli niin kamalaa hommaa et meni viimeisetkin ruokahalut.

... Okei valehtelin, oliskin mennyt..
Tänään on 'paasto'. En voi paastota ihan kokonaan, en tiiä miksi mutta... Joo. Tänään syöty kaks jogurttirusinaa ja purkillinen apteekin salmiakkei (niitä sokerittomia jotka tulee punaisissa pienissä pakkauksissa), juotu 7 desii Keisarin Morsianta (mulla on maailman ihanin seitsemän desin teemuki!) ja 2,5 desii pepsi maxii.
Plus käyty viiden minsan lenkki. Mä tiiän, kuulen jo teidän naurunne tänne asti, ajattelette "VIIDEN MINSAN??", kyl muakin naurattaa kun ajattelee :DD Lähdin reippaana aamulla lenkille, vaikka oikeesti meinasin pyörtyä jo siinä vaiheessa kun kävin vessassa.. Juoksin sitten vähän liian kovaa, koska pelkäsin että perheeni (joka lähti autolla sinne johonkin talviriehaan) ajaa ohitseni, kun juoksin ison tien vieressä. Oikeesti se oli ahdistavaa, koska mähän oon liikuntakiellossa, ja olin varma että näin mun perheen auton.. toivon et se oli joku muu auto. Muuten kuolen.
Juoksin sitten niin pitkään, kunnes mun sydän sanoi sopimuksen irti. Yhtäkkiä alkoi puristaa rinnasta, en saanu henkeä ja oksetti, silmissä sumeni ja jalat meni hyytelöksi. Annoin itselleni periksi ja sitten kävelin loppumatkan kotiin.. Ihan kauheeta, mitä jos olisin pyörtyny sinne, perhe ois saanut tietää.. joo, ehkä mun pitäis lopettaa tämä sekoilu..

Sit eilen oli kauhea morkkis siitä syömisestä, että tein 100 vatsalihasliikettä, 20 selkää, 30 'korsettii', suihkussa ihan sikana kyykkyjä, samoin suihkun jälkeen, 10 punnerrusta.. Mitäs muuta, en ees muista.Toivon että toi nyt ois jotain kuluttanu ees.

Ja joo, uteliaille tiedoksi: en todellakaan päässy niihin pippaloihin. Vittu ku ärsytti, L tekstas siellä koko ajan että "oon jurrissa, mennään huomen kävelylle, muistuta mua sit ku oon nyt ihan perseet" ja mä olin kateudesta varmaan limenvihreä. ÄÄ olis ollut niin ihanaa. Sit viel mun yks hyvä kaveri K, joka kaikenlisäks on ihan straight, oli siellä, sano et oli tylsää ja mun teki mieli lyödä sitä. Varmaan oli tylsää ku se hengaa semmoses saakelin nevariporukassa ettei mitään rajaa!

Kävin muuten vaa'alla, paino oli ihan vitun alhainen..... Mä oon viimeks painanut tämän verran kuudennella luokalla, ja sillonkin olin anoreksian takia hoidossa. Mut huom; silloin olin varmaan 10 senttiä lyhyempi :O
No ehkä meijän vaaka valehtelee, en tiiä. Pelottavaa.

Mutsi toi taas aamulla ruuan, se katto mun ruokasuunnitelmasta mitä se vois tuoda. Sit se toi jotain omena-kaneli-pikapuuroo, lasin tuoremehuu ja leivän juustolla. Vitut mä mitään syöny. Vaik sitä omena-kanelii ois voinu maistaa, tuoksu silleen ihan hyvältä..

Mulle on tullu kauheit mielitekoi nyt tän sh:n myötä. Siis just esim. ennen inhosin puuroo, nyt taas kaivelen kaappeja ja katon mannapuuroa ja kauraleseitä sillee NAM. Ennen inhosin herneitä ja maissia ja keitettyjä porkkanoita, nyt taas himoitsen niitä. Ennen en edes koskenut parsakaaliin tai parsaan, nykyään taas voisin vetää niitä ties kuinka paljon. Ja mitäs näitä on, oon perheenkin kanssa puhunut näistä oudoista mieliteoista. Kai mun elimistö yrittää sanoa et mistä sillä on puutetta.. no onneks ei tunnu olevan puutetta mäkkiruuasta!! :DD hehe

Äh, ihanaa, koko päivä yksin himassa, vois vähän vaikka treenaa. Nytki oon veljen läppärillä enkä omalla koneellani pimeässä huoneessani, ulkona paistaa aurinko ja varmaan linnutkin laulaa, telkkarista tulee kaikkea paskaa mitä kukaan ei myönnä katsovansa, mä kävin lenkillä ja oon pitkästä aikaa pukeissa. On aika hyvä olo. Ellei mieti sitä, että oon jo kohta syönyt kaiken mitä itselleni suon tänään..... Eli kaksi askia apteekin salmiakkeja :DD Toinen aski jo mennyt, toista aloittelin tässä samalla.
No pepsi maxii ja keisarin morsianta sit loppupäivä.
Vois ottaa laksoja, vatsa ei oikeen toimi.

edit: äh taas edittejä, sori :D
Tuli vaan mieleen, et mä en tajua mistä mutsi aina huomaa jos oon oksentamassa. Eilen siis olin just vessassa, mutsi koiran kaa lenkillä, mun piti vahtii mun veljee mut olinki vähä tanssahtelemassa pytyn kanssa. Oksentelin ihan rauhassa, sit kuulin ku ovi kävi ja mutsi tuli, venasin hetken ja sit vedin vessan ja pyyhin vähän vuotavia silmiäni ja nenääni, astuin vessasta ulos.
Mutsi kattoo mua huolestuneena.
Mä katson takaisin.
"Olitsä oksentamassa!!"
Mun vatsassa muljahti. "EN!" sanoin vähän liian kimeällä äänellä. Sit keksin esittää loukkaantunutta: "Mitä sä nykyään aina epäilet!" osasin jopa 'murtaa' ääneni itkun partaalle lauseen loppua kohden.
"en mä epäile et sä tahallas, ajattelin et jos sulle vaik tulee se sun siskon oksennustauti tai joku.." äiti koitti korjata tilannetta, tiesin jo voittaneeni ja jatkoin semisti loukkaantuneen esittämistä.
Ei jumalauta :D Jos äiti sais tietää miten usein oksennan, tai et ylipäätään oksennan, ni se varmaan pyörtyis ja kuolis.

3 kommenttia:

  1. mitä on " 30 'korsettii' " ? :o mrinaaks sellast "sisäinen korsetti" -lihassarjaa vai ? :D

    VastaaPoista
  2. *meinaaks :D::D osaankirjottaajoo.

    VastaaPoista
  3. Nii mitä noi 'korsetit' oikeen on? :O Mä en tiä :D

    VastaaPoista