keskiviikko 25. helmikuuta 2009

SUURI KUVAPÄIVITYS

olen nyt teille kiltti ja postaan kuvia. Varoitus: sisältää saatanan oksettavaa matskua......
ja alastomuutta. ANTEEKSI, ehkä sitten olen joku nudisti, mutta mitä vähemmän vaatetta niin sitä paremmin näkyy.
Hyi, rankaiskaa mua jotenkin tästä hyvästä. Yök.

aloitetaan jotain viikon/pari vanhoilla kuvilla, ja kevyesti

tosi nättiä...

piti oikein poseerata

takaviistoon kun kallistaa niin näin käy. huomatkaa vitun olematon perse....
alushousuni ihan oikeasti putoavat..

... ja niin sitten kävikin. hienosti sensuroitu, onnittelut!

hyi mitkä vatsanahat tuolla roikkuu! ja huom, rintsikatkin putoavat päältäni. vitun seksikästä.

selkäkuvaan päivitystä. tai siis silloista päivitystä.

ja toinen kuva. on se kaunista.


no angst jee kiva vatsanahka tuolla

ennen tätä kuvaa en tajunnut että mun lonkkaluut näkyy selästäkin

tää on kaikkein rumin hyi. huomatkaa taas olematon perseeni ja selkärangan jättämät mustelmat.

löysin mukamas jotain. hieno homma.

aha.

ja sitten alkaakin tämänpäiväiset:







kauneutta parhaimmillaan.

21 kommenttia:

  1. Oh vaau <3. Saanko kysyä mittoja? olet mun mielestä todella hyvän näköinen, etkä itseasiassa sairaan näköinen (ehkä mä sit olen sairas :D ?).
    Olen todellakin kateellinen.

    VastaaPoista
  2. ollappa noin pikkuinen <3.
    löysin vasta blogisi ja olen lukenut läpi pariin kertaa, tykkään!
    minkä ikäinen olet?

    VastaaPoista
  3. :) no oot pari senttii pidempi... ja 15 kiloa laihempi.
    ehkä yritän vaan siihen 40 kiloon. :)

    VastaaPoista
  4. Ihanan laiha..<3 ja tykkään blogistas!

    VastaaPoista
  5. aww ihanan pieni.<3 oot kaunis : >

    VastaaPoista
  6. oooii ootpa sä pieni ;o<3 ihastuin tähän sun blogiis heti kun löysin tän! ;--))

    VastaaPoista
  7. OO____OO oisinpa yhtä laiha... :'<<

    VastaaPoista
  8. MIKÄ TEITÄ IHMISIÄ VAIVAA? Tyttöhän on selvästi alipainoinen, luutkin näkyvät! Ettekö osaa arvostaa terveitä roolimalleja? Ei laihuus tee onnelliseksi, älkää edes vaivautuko laihduttamaan jos ei ole terveydellistä tarvetta. Cmoon ihmiset, ottajaa järki käteen ja ajatelkaa terveyttänne!!!!!

    VastaaPoista
  9. voi kamalaa, toivottavasti pääset hyvään kuntoon. älkää hyvät ihmiset toivoko että oisitte yhtä laihoja, syömishäiriöt on oikeesti vakavia! syömishäiriöstä on vaikee parantua ja parantuminen kestää vuosia. jos laihtuu liikaa niin ei näytä enää kovinkaan hyvältä. jaksamisia sulle :)

    VastaaPoista
  10. hei oikeesti, sä oot vitun sairas. toi on hirveennäköstä, sulla ei oo mitää mihi tarttua eikä minkäänlaisia muotoja. tämmönen kauneusihanne on lähinnä sairautta, kurvit kunniaa. toivottavasti tän polven nuorimmat tajuis että toi on vitun rumaa.

    VastaaPoista
  11. oot ihan järkyttävän laiha ja tuo oikeastaan näyttää enemmänkin rumalta, kuin ihailtavalta. herranjumala. mä toivotan sulle todellaki jaksamista ja selviämistä tosta sairaasta tavasta.

    VastaaPoista
  12. toivon että paranet, olet mielettämän laiha, mutta huonossa mielessä. toivottavsti paranet syämishäiriöstäsi. se on kamalaa.

    VastaaPoista
  13. kannattais hiukan syödä! Toi kuluttaa sun jakaista elintä eikä elinmistö palaudu koskaan samanlaiseks tollasen jälkee... nää ketkä tossa sua kehuu on todennäköisesti 12-14v. tyttöjä ketkä ei asiasta ymmärrä hevonpaskaakaan. Mallit on laihoja ei anorektikoita mut sinä olet anorektikko

    VastaaPoista
  14. joo siis samaa mieltä että älkää ihmiset tollasiks halutko toi on sairaus!

    VastaaPoista
  15. miten paska elämä pitää olla et tulee tollaseks? luulis että perhe ja omaiset kituu kun näkee läheisensä tollasena :O jos mun lapsille käy noin niin tunnen itseni todella epäonnistuneeksi kaikessa.
    ja niinkuin joku jo kirjoitti... sisäelimet ja keho ei koskaan toivu tuollaisesta kokonaan!!! se on sieltä toisesta päästä elämää pois jokainen päivä jonka elää tuossa kunnossa. mutta se on mielestäni oika rangaistus siitä ettei hoida itseään kuntoon.. rangaistus sekä itselle että läheisille.

    sitä voi näyttää tosi hyvältä hoikkana ja lihaksikkaana. itse olen jopa saanut raskauden jälkeisten kilojen tiputtamisen jälkeen painon nousuun, oikealla ruokavaliolla ja lihastreenillä. must on ihana mitata kun sentit lisääntyy käsissä ja jaloissa. ja on se helppoo kun imuroidessa voi ite nostaa sohvan yhellä kädellä pystyyn... anorektikot ei varmaan ees imuroi sohvan alta. yök.

    mun mielestä sellai hyvä mittari on: oma pituus - (miinus)95-105kg ... siinä on naiselle normaali paino!!.. miehellä pitää olla enemmän.. narukädet on poikia!!!

    VastaaPoista
  16. mua jotenki ärsyttää noi jotka käskee vaan syömään. ettekö te vittu ymmärrä että jos on anoreksia nii se ei oo nii yksinkertasta vaan 'syödä'. ette varmaa tiedä paskaakaan anoreksiasta. mut toivon oikeesti että parantuisit tästä <3

    VastaaPoista
  17. vitun luuranko.en nais sua vaikka maksettas

    VastaaPoista
  18. Jos tyttö on maininnut, että hänellä on syömishäiriö niin eikö se meinaa sitä, että tietää olevansa sairas? Jos näin on, niin miksi sitten porukka tänne tunkee näitä: "Oot vitun sairas!" kommenttejaan? Ja jos joku nyt ei ole tarkemmin lukenut, niin syömishäiriöihin liittyy usein myös masennus (kuten blogin pitäjä on maininnut myös itsellään masennuksen). Luulitteko, että joku vois parantua pinnallisuuteen liittyvästä sairaudesta, jos te huudatte täällä vitun luurankoa ja että muodot kunniaan? Mä omasta kokemuksesta voin kertoa, että tää kyseinen sairaus paskat välittää mistään teidän naisellisista pyöreyksistänne ja kiinniottamisista. Mun mielestä syömishäiriöistä pitäis tukea ja kuunnella. Auttaa. Ei huudella törkeyksiä sieltä täältä tai varsinkaan sanoa tätä kliseetä: "Syö!" Se on yhtä vaikea anorektikon syödä, kuin lapsista pitävän ihmisen tehdä abortti. Tai masentuneen hymyillä kun ahdistaa. Käyttäkää nyt hyvät ihmiset sitä omaa maalaisjärkeä.

    VastaaPoista
  19. Itelläni oli syömishäiriö, se oli elämäni kamalinta aikaa. Kaikki lähti siitä kun poikaystäväni jätti minut ja simsalabim, ruokahaluni katosi. Laihduin, kouluterveydenhoitaja, vanhemmat, opettaja,ystävät olivat huolissaan ja sanoivat minulle "olet liian laiha, syötkö normaalisti?" "kyllä tottakai syön" Ystävät tiesivät totuuden, perhe ja koulun työntekijät eivät. Nyt kaksi ja puoli vuotta myöhemmin minulla on vieläkin epäterve suhde ruokaan. Rakastan ruokaa mutta lasken kaloreita kaikesta ja teen vatsalihaksia jos tunnen syöneeni liikaa. Olen hieman alipainoinen vieläkin MUTTA kauneusihanteeni ovat muuttuneet totaalisesti. En halua olla laiha. Haluan näyttää terveeltä.
    Minulla kesti parantua (vaikka matkallahan minäkin olen vielä) kaksi ja puoli vuotta syömishäiriöstäni. Minä en edes oksennellut.
    Joten älkää tulko sanomaan että "syö, olet liian laiha" Se ei auta. VARSINKAAN ANONYYMINÄ. Parantuminen vie aikaa ja vaatii tahdonvoimaa ja vastoinkäymisiä valitettavasti.
    Toivottavasti saat itsesi kuntoon. VOIMIA

    VastaaPoista