sunnuntai 1. helmikuuta 2009

H Y I

Eilisestä asti ollut niin paksu olo! Tuntuu että vatsa ja perse ja reidet oikeen höllyy kun mä kävelen, mitä tämä on!! Haluan tästä tunteesta äkkiä eroon, vedän vaikka tukisukkahousut jalkaan! Hyi etovaa!

Tänään oon muutenkin syönyt aika paljon, kinkkukiusausta päivällä ja sitten äsken muutaman kourallisen muroja ja puolikkaan juustoriisikakun. Murot ja riisikakun ois voinut jättää väliinkin. Hyi iljetys, nyt alkaa kaduttaa taas se että söin ne.. Kun taas sit toisaalta oli ehkä ihan hyväkin, kun en oo aikoihin syönyt 'kunnolla' ja tällai, olin jopa ajatellut et tänään saisin syödä vähän kevytjätskiä (sitä en ole OIKEASTI syöyt aikoihin kunnolla! Niin kunnolla että otan sitä kulhoon ja teen siitä muussia, niinkuin ennen. nykyään olen vain häpeissäni kaapinut sitä sieltä paketista, ja heti jos joku on tulossa keittiöön niin lopetan.. säälittävää).

Huomenna sit koulupäivä, ihanaa = ei syömispakkoa. Skippaan kaikki ruuat aina iltaruokaan asti. Muutenkin me käydään huomenna lääkärissä - ja isä aikoo suostutella ne ottamaan mut osastolle.... Ihan itse se sen mulle myönsi. Mut mä en usko että ne edes huolis mua sinne.
Iltaruuaksi sitten tomaattipastaa. Ja siinä saa olla päivän ruuat! Pliis!

1 kommentti:

  1. Itsellä oli eilen täsmälleen samanlainen olo, joten lähdin lenkille. Juostessakin tuntu sit koko ajan, että takapuoli hyllyy puolen metrin säteellä ylös ja alas...
    Pitäis varmaan niitä tukisukkiksia kokeilla :)

    VastaaPoista